Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
Гарантія:
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек заповнений гарантійний талон виробника. В гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру обслуговуються в сервісних центрах виробника! Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та чек та упаковку протягом всього терміну експлуатації товару. Якщо в гарантійний період виріб придбане у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованом сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: товар з повною комплектацією; гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату; висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»